Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Profesní rozvoj učitele matematiky
Pávová, Jana ; Bendl, Stanislav (vedoucí práce) ; Zhouf, Jaroslav (oponent)
NÁZEV: Profesní rozvoj učitele matematiky AUTOR: Jana Pávová KATEDRA: Katedra pedagogiky VEDOUCÍ PRÁCE: Doc. PaedDr. Stanislav Bendl, Ph.D. ABSTRAKT: Tato práce se zabývá tématem Profesní rozvoj učitele matematiky. V teoretické části zasazuje systém dalšího vzdělávání učitelů v ČR do kontextu celoživotního učení. Představuje jeho legislativní dělení a popisuje dělení alternativní. V následující části nabízí přehled zdrojů informací vhodných pro učitele matematiky a současné nabídky kurzů dalšího vzdělávání a aktivit sebevzdělávání pro tyto učitele. Příslušné odkazy jsou uvedeny v přílohách. V empirické části se věnuje analýze, interpretaci a zhodnocení kvalitativního výzkumu mezi učiteli matematiky, který zjišťuje, jaké jsou jejich zkušenosti s dalším vzděláváním/profesním rozvojem a jejich postoje a názory v této oblasti. Dále analyzuje jejich přístupy z hlediska konstruktivismu ve výuce matematice. KLÍČOVÁ SLOVA: učitel matematiky, další vzdělávání pedagogických pracovníků, další vzdělávání učitelů, profesní rozvoj, edukační portál, JČMF, matematické soutěže, konstruktivismus ve výuce matematice, talentovaní žáci, nadaní žáci.
Analýza fyzického zatížení učitele a faktorů, které jej ovlivňují při vyučování matematiky na prvním stupni základní školy
KUČEROVÁ, Lucie
Diplomová práce je pilotní studií, která je zaměřena na analýzu aktivit učitele, fyzického zatížení a faktorů, které jej ovlivňují při vyučování matematiky na prvním stupni základní školy ve výuce matematiky, v kontextu s aktivitami a metodami práce, které ve výuce učitel zařazuje v kontextu s kurikulem v této vzdělávací oblasti. V úvodní části jsou nezbytná teoretická východiska pro zpracování práce a naplnění vytčeného cíle. Pedagogický výzkum je realizován na dvou probandech - učitelkách 1 st. základní školy. Základní metodou je analýza vyučovacích aktivit obou pedagožek ve 4. třídách. Sběr potřebných dat je získáván metodou pozorování, kde základem vyhodnocení jsou multimediální záznamy 7 vyučovacích jednotek matematiky z dvouměsíčního období. Současně pomocí metody snímání srdeční tepové frekvence u obou probandů jsme zaznamenali průměrné hodnoty srdeční tepové frekvence a hodnoty lokálních extrémů srdeční tepové frekvence. Ve výsledkové části jsou interpretovány výsledky pozorování a záznamů ze sporttesteru s grafy, kde je každá výuková jednotka samostatně doplněna o diskuzi. Závěrečná část pak shrnuje výsledky a doporučení do praxe.
Profesní rozvoj učitele matematiky
Pávová, Jana ; Bendl, Stanislav (vedoucí práce) ; Zhouf, Jaroslav (oponent)
NÁZEV: Profesní rozvoj učitele matematiky AUTOR: Jana Pávová KATEDRA: Katedra pedagogiky VEDOUCÍ PRÁCE: Doc. PaedDr. Stanislav Bendl, Ph.D. ABSTRAKT: Tato práce se zabývá tématem Profesní rozvoj učitele matematiky. V teoretické části zasazuje systém dalšího vzdělávání učitelů v ČR do kontextu celoživotního učení. Představuje jeho legislativní dělení a popisuje dělení alternativní. V následující části nabízí přehled zdrojů informací vhodných pro učitele matematiky a současné nabídky kurzů dalšího vzdělávání a aktivit sebevzdělávání pro tyto učitele. Příslušné odkazy jsou uvedeny v přílohách. V empirické části se věnuje analýze, interpretaci a zhodnocení kvalitativního výzkumu mezi učiteli matematiky, který zjišťuje, jaké jsou jejich zkušenosti s dalším vzděláváním/profesním rozvojem a jejich postoje a názory v této oblasti. Dále analyzuje jejich přístupy z hlediska konstruktivismu ve výuce matematice. KLÍČOVÁ SLOVA: učitel matematiky, další vzdělávání pedagogických pracovníků, další vzdělávání učitelů, profesní rozvoj, edukační portál, JČMF, matematické soutěže, konstruktivismus ve výuce matematice, talentovaní žáci, nadaní žáci.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.